Missie

“Mijn missie is om mensen die thuis zitten op een eerlijke manier  weer perspectief te bieden op werk en een doel in het leven. Thuis komen zitten kan iedereen overkomen, ook mij is dat gebeurd. Het is moeilijk om aan de zijlijn te worden gezet. Ik ben er dan ook van overtuigd dat dit niet te lang moet duren. Een baan geeft weer zin aan het leven, perspectief en ritme in je leven. Maar nog belangrijker: je hoort ergens bij en krijgt waardering voor wat je doet. Bovendien is het heerlijk als je weer weekenden hebt waarin je oprecht kan ontspannen na een week hard werken.

Het maakt mij trots dat wij dit metTalent4Service voor elkaar krijgen voor mensen. Werkzoekenden geven wij de kans om een verschil te maken, en de opdrachtgever maken wij het mogelijk om werknemers met allerlei achtergronden deze kans te bieden, dankzij de inzet van subsidies. Dat dit een winnende combinatie is, is onze stellige overtuiging. 

Daarom hebben wij de wereld van subsidies en subsidieverstrekkers en die van klantcontact & dienstverlening bij elkaar gebracht in één concept: Talent4Service. Met Talent4Service richten wij ons op organisaties waar succesvol klantcontact en optimale klantbeleving zeer belangrijke doelen zijn. De klant is immers de asset van elke organisatie. Zonder klant geen bestaansrecht.

De mens die contact heeft met de klant is een essentiële driver hierin. Want de mens maakt het verschil. En verschillende mensen dus nog meer.

Hier geloven wij in. Gemotiveerde mensen een nieuwe kans geven op de arbeidsmarkt. Dat werkt!”

Jorien Wesseling, directeur Talent4Service